Gyakran Ismételt kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
1. Nem tudom eldönteni, hogy milyen termék a legmegfelelőbb a kedvencemnek, mit tegyek?
Webáruházunk munkatársai szakmai tanácsokkal szívesen segíti a vásárlásod. Amennyiben kérdésed van, írj nekünk eborzo@eborzokft.hu vagy hívd ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámunk egyikén: +36 30 656 1470 , +36 30 561 2076
2. Regisztrációhoz kötött a vásárlás?
Igen. Webáruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött, így te is folyamatosan nyomon tudod követni rendelésed alakulását, ezzel is csökkentettük a sorozatos visszaéléseket és növeltük vásáarlóink biztonságát.
3. Mivel tudok fizetni a webshopban?
Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz: utánvét, banki előreutalás, online bankkártyás fizetés, PayPal fizetés
4. Hogyan kapom meg a megrendelt árut?
A megrendelt termékeket a velünk szerződésben álló GLS Futárszolgálat szállítja házhoz.
5. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A megrendelt termékeket amennyiben az raktárkészleten van (termékeink 97 %-a azonnali raktárkészletről elérhető) és megrendelésed munkanapokon délelőtt 10 óráig megérkezett, a GLS futárszolgálat a következő munkanapon ki is szállítja azt. Előfordulhat, hogy a később leadott megrendelésket is át tudjuk még adni aznap a futárszolgálatnak, a célünk, hogy a vásárlóink minél hamarabb megkapják a terméket. Ha megrendelt termék nincs raktáron,m akkor mindenképpen felvesszük vagy e-mail vagy telefon formájában a vásárlóval a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk a várható szállítási időről.
6. Mit tegyek ha meggondoltam magam és a termék mégsem kell, de a rendelést már leadtam?
Ebben az esetben kérjük jelezd vevőszolgálatunk írásban! E-mail: eborzo@eborzokft.hu
7. Mit tegyek ha nem találok számlát a kiküldött termék mellett?
Minden esetben mellékelünk névre kiállított számlát a termékhez, de amennyiben a szállítás során elveszett, kérjük jelezd vevőszolgálatunknak és azonnal pótoljuk.
8. A termék megérkezett de a termék sérült, mit tehetek ebben az esetben?
Kérjük minden esetben bontsd ki a csomagolást – a futár jelenlétében - mikor átvetted a terméket és amennyiben sérülést tapasztalsz, úgy jegyzőkönyvet vetess fel a futárcég alkalmazottjával és jelezd felénk.
9. Elakadtam a vásárlásban, mi tévő legyek?
Elakadtál? Segítségre van szükséged? Ne habozz, hívd vevőszolgálatunkat és segítünk. Telefonszámunk: +36 30 656 1470 , +36 30 561 2076
10. Telefonon is leadhatom a rendelésem?
Igen, a rendeléseket telefonon is rögzítjük, de ugyanúgy szükségünk van a számlázási, szállítási adatokra, telefonszámra és e-mail címre.